Nie chce Ci smiecic Mario wiec pisze u mnie.🙂
Powiem to moze jako paradox lub zart. Wszystkie substancje chemiczne stworzone przez czlowieka sa naturalna bo zostaly stworzone z elementow obecnych na Ziemi. Nawet jakaby byly z elementow spoza Ukladu Slonecznego to dalej bylyby naturalne. Nasza galaktyka -Droga Mleczna ma tez wszystko naturalne. Jakby cos sprowadzic z najdalszej galaktyki we Wszechswiecie to skladniki w postaci pierwiastkow dalej bylyby naturalne.🙂

Zreszta ludzie zyli bardzo naturalnie 200 lub 500 lat temu i umierali w wieku lat 30-tu. Dopiero pod II Wojnie Swiatowej w zachodnim swiecie srednia dlugosc czlowieka przedluzyla sie z powszechnego 50 lat na 85 lat i na te lata przypada wlasnie najwieksza ilosc wielorakich substancji chemicznych stworzonych przez czlowieka. Wiec sie trujemy a jednak zyjemy dluzej i to bardzo dluzej.
ALe chyba w Polsce trujecie sie na potege bo w dzienniku Polsatu powiedzieli ze jedna trzecia ludnosci Polski ma zachorowac na raka.
Tak zwana sztucznosc jest juz nieodracalna. Technologia na swiecie poszla w takim kierunku, ze nie mozna sie odsztucznic. Raczej wszystko musi pojsc w kierunku sztucznosci bo jest za duzo ludzi na swiecie i nic nie wskazuje aby to mialo sie zmienic. Naturalnosc jest nie-efektywna. To tylko zdziwaczaly ksiaze Karol z Anglii moze sobie pozwolic aby chododwac wszystko organicznie w swych wlosciach.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: