Jeszcze raz powtorze, ze nie jestem rasista. Do Zydow zawsze podchodzilem ze wspolczuciem. Moze dlatego, ze moj ojciec byl w obozie koncentracyjnym w Mauthausen w Austri. Jak ojciec skonczyl okres pracy u niemieckiego chlopa to wrocil glupi do Polski. No i potem Niemcy zabrali go do tego obozu. Dlaczego bo zabrali to sam nie wiem. Myslalem, ze brali z Polski glownie Zydow.

Niemniej zawsze czulem wspolczucie do Zydow. Nigdy nie bylem Anty-semita jak wiekszosc Polakow. Swojego czasu w Australii to pomyslalem, ze sie podszyje i bede udawal, ze sam jestem Zydem bo Zydzi sie popieraja i sa z tego duze korzysci. Ale trafilem na beznadziejnego Zyda z Rumuni, ktory byl niewypalem. Dodatkowo byl dosyc niskiego wzrostu a jego kobita byla dwa razy wyzsza od niego i dwa razy grubsza od niego.
On byl niesamowicie upierdliwy i bardzo ciezkim czlowiekiem do wspolzycia ale ona byla jeszcze gorsza od niego bo pochodzila z Poludniowej Afryki a tamtejsi Zydzi byli niesamowitymi rasistami.
Czesto wyobrazalem sobie, ze zona Raula (tak mial na imie w Rumuni) czesto za jego duza upierdliwosc bierze odwet i w nocy sciska mu jadra do bolu.
Raul okradal swoja firme, ktora nie miala funduszow ale mogla je czerpac z firmy-matki, ktora posiadal inny facet (nie byl Zydem). Raul nawet nie mial swiadomosci, ze okrada ta firme.Taki byl hipokryta.🙂 Ale jak mial dobry nastroj to okradal ja tez dla mnie. Moje zaprzyjaznianie z Raulem przystopowalo pewnego razu bo odwazylem sie powiedziec zonie Raula, ze on chyba udaje przyjazn w stosunku do mnie. A ta kurwa-jego zona rzucila telefon i taki byl koniec mojego starania sie podszycia pod Zyda. Zydzi robia wiele rzeczy razem (w kolektywie) a ja jestem indywidualista i nie lubie jak ktos mi zaglada do dupy i nie chce tez miec mozliwosci zagladania do dupy komu innemu.
Jedni mlodzi Zydzi skoleji u ktorych porzadkowalem ogrod mieli za kazdym razem niesamowity burdel i stwierdzilem ze juz mam dosyc tam pracowania bo mnie to przygnebialo. Zarowno Zydzi jak i Arabowie maja sklonnosc do zostawiania balaganu. Moze to cos wspolnego z goracym klimatem Polwyspu Arabskiego skad pochodza? Sam nie wiem.
Praca zarowno u Zydow jak i u Chinczykow jest bardzo stresujaca. Staraja sie wykorzystac czlowieka do maximum. Waleria od nich odstaje i jest dobra Chinka. Pewnie znalazlbym i dobra Zydowke ale nie chce mi sie szukac. Jak sie trafi przez przypadek to o.k. Ale nie chce juz podszywac sie pod Zyda bo byloby to bardzo meczace. Taki Raul wstaje o 5-j rano i zaczyna swe modly. Pierwszy raz jak mnie obudzil robiac to to sie bardzo wystraszylem bo nawijal jakies rzemienie na swoje rece i na glowie mial taka bialo-szarawa tkanine. Pomyslalem: O kurwa co tu sie dzieje.
Raul dodatkowo wstajac o tej 5-tej motywowal sie na caly dzien ze osiagnie sukces. Wiec nic dziwnego, ze potem musial osiagnac sukces. Incaczej mial spiecia elektryczne w swojej lepetynie. Jak nie osiagal sukcesu to glowa mu napierdalala wysokie spiecia. I w tym lezy sekret sukcesu Zydow. Inna rzecz to, ze Raul majac 60 lat zrobil doktorat.Komu by sie chcialo w tak poznym wieku to robic??? A jak juz go mial to chyba inny Zyd go poparl i Raul wreszcie dostal super prace. Niby w wieku 60 lat to dosyc pozno.
Gdybym dalej chcial udawac, ze jestem Zydem to moze mialbym z tego profity ale znudzilo mi sie i jak powiedzialem, jestem indywidualista i nie lubie robic rzeczy w grupie czyli w kolektywie, na przyklad w kibucu (kibutz). Kiedys mialem bardzo duzo gestych czarnych wlosow wiec mialem cos z Zyda w wygladzie. Traz juz stracilem ten atrybut.🙂 Ale dalej mam duzy nos, taki jak Zydzi.
Moim zdaniem Goebels przypominal Zyda, wiec nie wiem jak u niego z ta czystoscia rasowa. Jego zona byla pierdolnieta na punkcie Hitlera. Zeby zabic tyle swoich dzieci z przekonania to nie miesci sie w mojej wyobrazni.

Leave a Reply

