Moznaby powiedziec, ze myjac kible u zoltkow bardzo nisko upadlem.🙂 Ale mi to nie przeszkadza. W kazdym razie nie jestem rasista. Jeszcze Waleria dala mi za darmo kopie obrazu Leonarda Da Vinci. Jest cudownej pieknosci, tylko ze on nie jest obrazem Leonarda bo obejrzalem wszystkie 480 obrazow Leonarda i nie ma go tam. On nie jest w stylu Leonarda. Bardziej wyglada na Picassa badz Salvadora Dali. Ale przejrzalem ich wszystkie obrazy i tez nie znalazlem go tam. Wiec w sumie nie wiem kogo to obraz.
Moze jak zrobie zdjecie to ktos mi pomoze w identyfikacji? Chcialem go kupic od Walerii bo popsula sie rama i nie wisilam juz u niej. Ale ona z dobrego serca dala mi go za darmo.

Leave a Reply

