Juz pomyslalem, ze cos Wanda popsula. πŸ™‚

Ale mialem dzisiaj charowe u Walerii. Wymienialem dykle z toalet. Dosc prosta robota ale jak wrocilem do domu to zadzwonila, ze jak siada swoja dupa to jeden bok dykla nie dochodzi do muszli klozetowej. Musialem za solidnie poprzykrecac. Tez mi sie trafia robota przy czyjchs klopach. Maria powie ze sie prostytuzuje a ona nie musi.πŸ™‚ No tak ale zaden pieniadz nie smierdzi. Tylko na co moj Boze ja wydam tego ekstra pieniadze? Juz mam wszystkiego tyle ze sie przelewa. Dalbym troche corce ale ona krnabna wiec nie moge.πŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: