A nie zanosilo sie na specjalne zakupy. Pojechalismy do Centrum w Cannington. Bo jak moze nie pisalem, ze w rozne dni obieramy inne kierunki. To nie znaczy aby w danym kierunku byly specjalnie inne sklepy. Sa nieliczne ale wiekszosc sklepow to sklepy jakiejs sieci. Na przyklad sieci Kmart, sieci Target czy sieci BigW. Niemniej w Centrum Cannigton nie ma taniego i dobrego jedzenia chinskiego (na te wypuszczamy sie do Centrum Belmont Forum. Belmont Froum ma jeszcze sklep sieciowy Big W a Centrum Cannington nie ma. Niemniej wiekszosc rzeczy co sa w sieci Kmart sa tez w Big W (czytaj big dablju). Do sieci luksusowych takich Mayer czy David Jones (czytaj dejwid dzons) wogole nie wchodzimy bo sa tam ceny zaporowe. Ale zona Ryska -(tego co zapierdala na taksowce)kupuje sobie stroje tylko w David Jones. Wtedy czuje sie, ze pochodzi z wyzszej kasty. Ja, niestety, nie mam takich ambicji aby wypruwac sobie zyly aby potem moja zona mogla kupowac w sklepach eksluzywnych. Co innego jakbym wygral te pieniadze na gieldzie czy cos w tym rodzaju. Moze zle rozumuje. Ale ja nie jestem wierzacy wiec nie wierze w zycie pozagrobowe a Rysiek wierzy jak najbardziej.
Rysiek jest juz nalany bo na taksowce ma prace siedzaca. Jednoczesnie lubi dobrze zjesc a nie ma potem jak tego spalic. Cierpi tez na Bezdech Srodnocny.A operacji sobie nie zrobi bo nie lezy to wjego naturze. Wiec pewnie zejdzie na atak serca. Ja mu tego nie zycze. Chociaz jak tak zejdzie to powiem, ze i d i o t a.

Leave a Reply

