Przykro mi ale nie wiem jak wstawiac polskie napisy.

Comments on: "Pelny film od depresji – dokument telewizji BBC." (4)

  1. witam. możesz mi przesłać na emalia te napisy do tego filmu😉 ?

    • Nie moge bo sam musialbym go tlumaczyc a nie chce mi sie tego robic. Pozdrawiam.

      Ewentualnie przeslij swoje zdjecie . Mam duzy dom (4 sypialnie I 2 lazienki) to moze moglbym ci odstapic jedna sypialnie i jedna lazienke na krotki okres (slonce i ocean czynia cuda) Przy okazji moglabys uczyc sie angielskiego.

    • Jezeli masz depresje to nie miej bo z tego filmu wynika ze pod wplywem depressji twoj hipokamp zmniejsza sie i to dosc drastycznie (20%) (http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipokamp).
      To tak samo jak nie cwiczysz miesni I sie wtedy zmniejszaja. Czy zmniejszony hipocamp mozna na nowo odtworzyc to nie wiem.😦

  2. Hej;) mogłabys przesłać mi ten tekst z napisami na emalia ?

Leave a Reply

