Zamiast emigrowac do Australii mialem emigrowac do Kanady bo tam kumpel jechal ale Wanda mowi: slyszalam ze biora do Australii bo ona miala znajomego mieszkajacego w Wiedniu.

Trudno mi teraz powiedziec czy lepiej byloby jakbym byl w Kanadzie..???? Mam tam kolege z Polski – Andrzeja.
Z Kanady jest o wiele blizej do Polski i kolega za przelot placi tylko z $500 podczas gdy ja musze placic $2000 i tluc sie 30 godzin.

Ostatnio moge do Polski leciec liniami Qatar z jedna tylko przesiadka co skraca podroz do 19 godzin.
Po prostu nowy samolot Airbus ma ta przewage, ze moze zabrac az tak duzo paliwa aby doleciec do stolicy Qataru – Doha. A z Doha leci sie bezposrednio do Warszawy. Jezeli inne linie kosztuja $1800 to uwazam ze oplaci sie doplacic te $200 i miec ten komfort.

Comments on: "Mialem emigrowac do Kanady…." (2)

  1. ano 30 godzin masakra.. choc ostatnio u nas pociagi mialy opoznienia 20 godzin przez oblodzone trakcje wiec nie jest tak zle hehe

    • Nieraz jest korzysc z lecenia Lufthansa bo jak duzo wolych miejsc to mozna sie uwalic na trzech siedzeniach. Najgorzej jak wszystkie miejsca zajete i trzeba siedziec na bacznosc pomiedzy dwoma osobami – wtedy to masakra….😦
      Starsza osoba to moze dostac ataku serca. Siedzisz obok kogos a on sztywny.
      Stewardessy to ukrywaja jak ktos sztywny

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: