Wiec jest tak ze stres wchodzi do kazdej komorki wiec to jest MASAKRA… bo potem to jest duzy problem aby taki stres usunac z kazdej komorki….wiec pod koniec zycia to dany czlowiek jesst tak zestresowany, ze on juz musi od-umrzec bo inaczej toby dostal pierdolca…

Wiec taki przecientny czlowieczek co musia dreptac do pracy az bedzie mial 67 lat to on nie ma absolutnie szansy aby sie odstresowac na poziomie komorkowym bo to juz zaszlo za gleboko..no i kiedy on ma sie odstresowac jak rzadko ktory dozyje nawet do 67 wiec panstwo poczyni duze oszczednosci na emeryturach w Polsce.

ABy dany czlowieczek mialby sie odstresowac to on musialby miec seks codziennie przez swoje zycie a przeciez to jest nie realne bo codziennie tomu penisik nie stanie. Jeszcze by sie tym zestresowal boby sobie zagladal do rozporka aby sprawdzac stan armaty….. Inna forma odstresowania jest (nie medytacja czy modlitwa) tylko picie gorzaly…

Comments on: "Czytalem o stresie i ze jest na poziomie komorkowym…." (8)

  1. Tadeusz, jaka pogoda w Australii
    Dzięki za porady jaki kupić aparat , jakiś byle jaki mam.
    Ja chce mieć taki jak Ty masz…
    Pozdrawiam Cię słonecznie

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: