Staram sie czytac szybko. Ale mam wrazenie, ze nigdy nie chcialbym mieszkac u Szwabow. Juz sam glos tego jezyka powoduje ze jakby jakis bol wchodzil mi w kregoslup.🙂
Nawet teraz uwazam ze chentnie bym widzial jak spada na nich bomba atomowa. Ze wszystkim przesadzaja. Maja to we krwi. Wiec lepiej jakby nie istnieli bo jest z nimi cos nie w porzadku. Wiem, ze niektorzy sa w porzadku ale liczy sie wiekszosc. Moze jakby ich skrzyziowac z jakims narodem, w ktorym wszyscy olewaja to wynik bylby o.k

Pomylil mi sie tytul, nie “Kazdy umiera we wlasnym lozku” tylko “Kazdy umiera w samotnosci”

Comments on: "No to doczytuje “Kazdy umiera w samotnosci”" (4)

  1. W dzieciństwie stale patrzyłam na okładkę tej książki… i zastanawiałam się- dlaczego każdy umiera w samotności….
    Teraz już wiem.
    Pozdrawiam, Tadeusz

Leave a Reply

