Wrocila dobra pogoda i idealnie niebieskie niebo. Mimo wszystko musze nosic dlugie spodnie. Wiekszy upal byl przy centrum sklepowym bo tam nie dochodzi juz powiew oceanu.
Jest duzo roznych wyprzedazy ale wszystko jest mimo wszystko drogie. Poza tym ja mam tak zawalona szafe, ze umre i jeszcze zostanie duzo ubran. Wiec nie musze weszyc po sklepach. Pojechalismy glownie na jedzenie chinskie.
Jak to czlowiek powtarza rozne czynnosci. Jezdzi w te same miejsca, je te same rzeczy…

W wiadomosciach Polsatu znowu tragedia – pijany staranowal i zabil samochodem 6 osob. Dlaczego ludzie sie tak petaja blisko drogi – przeciez to takie niebezpieczne. A w innym wypadku pijana polozyla sie na drodze aby nikt nie przejechal samochodem. A jednak przejechal po niej i jeszcze ja ciagnal pod samochodem. To juz kurwa debilizm tej co sie kladla.

Comments on: "Nie ma swiat!!! Jest zwykly dzien – jak dobrze :)" (2)

  1. u nas o dziwo tez niebiesko na gorze i slonce wali i prawie 10 stopni jest co jest niespotykane wiec zwolennicy teori o globciu czyli globalnym ociepleniu beda mogli wyciagc kolejne euro miliony na walke z nie wiadomo czym i przejadac to kase na urzednicze sprawy a co tam..

    co do tego wypadku w kamieniu pomorskim to tak troche chyba blisko drogi nie szli Ci piesi.. poza tym chodnikiem nie powinno sie jedzidzic a co dopiero na bani nie wiem jak to jest w australii ale u nas prawo co do kierowcow na bani jes totalnie debilne.. bo koles zabil 6 osob grozi mu 15 lat.. czyli pewnie jesli dostanie ten wyrok to wyjdzie po 10.. a dwie rodziny skończyły żywot.. z drugiej strony Bravick zapił 70 osób i dostał 20 lat.. a jeden i drugi powinni wisiec.. no..z pewnoscia ten drugi..

    • W Australii mala ilosc alkoholu jest dozwolona. Juz nie pamietam ale chyba jeden standardowy drink na co sie chyba sklada jedno piwo ale nie jestem na biezaco.

      Co do ocieplenia klimatu to w moim miescie nie widac zmian ale za to w innych miastach na wschodzie jest gorecej, stad wiele pozarow tam.
      Oszczedzacie bo nie musicie tak ogrzewac. Sluzby miejskie nie wydaja na plugi odsniezajace. Nie trzeba sypac sola itd.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: