Niedziela w Perth.

Jest cicho i glucho naokolo i nawet mi glupio cos robic bo musialbym wlaczyc jakas maszyne co robi chalas. Obejrzalem dziennik Polsatu. Znowu bylo o katowaniu dzieci. No i pijany ksiadz potracil kobiete. Malo jest pozytywnych rzeczy. Wczoraj bylo pozytywne o przyszyciu reki facetowi co sobie obcial pila. ALe z drugiej strony to trzeba byc idiota aby sobie samemu obciac reke przez nieuwage. Przeciez powinny byc jakies oslony i zabezpieczeni aby to sie nie stalo. A jeszcze bylo, ze Belgowie podrabiaja polska kielbase.

Wogole dzisiaj jest troche przygoraco. Musi byc ze 38. Bo wczoraj bylo 34. 34 tutaj to jest jak w Polsce 25 czyli w porzadku. Nie moge specjalnie byc na zewnatrz no bo pyli. Jak by bylo ze 45 przez kilka dni toby zabilo wiekszosc dzikich traw i wtedy mialbym ulge. Jak przez pol roku nie czuje polenow traw to jak pojawiaja sie to na poczatku dziwie sie z kad (skad?)mam dolegliwosci i wtedy nagle przychodzi oswiecenie i musze pic ten ocet balsamiczny co robie z odraza. ALe czlowiek przyzwyczaja sie do wszystkiego.

Z pozytywnych rzeczy to uatowalem nasz duzy bonzai. Mam nadzieje ze przetrwa bo inaczej bardzo bym rozpaczal.🙂 Tak wlasciwie to Bonzaje w naszym klimacie musza byc podlewane 2-a razy dziennie co nie zawsze pamietam. Jak drzewko zaczyna miec za duzo zolknacych lisci to znaczy ze choruje badz ma za malo wody.

Comments on: "Niedziela w Perth." (6)

  1. a w Perth to Polacy graja w tenisa z tego co ostatnio mowili w wiadomosciach.. wiec mozesz pokibicowac.. a co do braku pozytywow w newsach to aktualnie jest u nas szaro i buro .. choc troche slonca sie brzebija i mimo wszystko cieplo jak na grudzien.. wiec moze dlatego ludziom wali w leb

    • Na chodzenie na tenis szkoda mi pieniedzy. Jakbym chodzil na rozne imprezy to nie starczyloby mi pieniedzy na latanie samolotem. Wiec cos za cos.
      Pozdrawiam.
      P.s. obejrzalem dziennik Polsatu. Juz jest mlody facet zamordowany ze swoim synkiem. Szybko znalezli podejrzanych.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: